Friday, October 16, 2009

Daiso ....


12th Oct (senin) - ckit mo crita pasal ari aku amik gambo 11R, kisah sodih bermula pabila time amik scroll spatotnyer nama aku, aku la yg amik mende alah tuh, ni x kawan aku lak yg mencapap.. aku dah bajet mest berlakoo perkara x diingini oleh golongan2 siswazah tatkala mengambil scroll, arakian terjadilah jgak mende tuh kat akoo. seme org de gambo aku xderk gambo, kawan aku lak take over, means xde gamba time pogang scroll atas stage tu, n gamba kawan aku de 2, aku langsong tadakk. neh kes naya, leh sue sebot c u in court neh.. p ingat aku xderk pon dapat award pe, so x kesah la..

seme neh urusan duniawi belake. ak dah sound barang sedikit kat peniaga2 photo tersebut supaya mereka memandang serius perkara camnih dgn berkata " punye la susah blajo 4 taun taw , tup2 xderk gambo amik ijazah neh, korang ingat saya amik mende neh setahun skali ke bla bla bla ... " tidak la aku menggunakan kata-kata kesat, aku buat suara cam tegas jerk wpon ak x amik pott pon mende neh. uhukk uhuk

dgn robe yg lom diantar aku pk, cane nk wat kenangan .. mest mak aku tanya maner gambo mo tampal kat dinding umah, so aku dcide abihkan duit seratos tuk amik gamba kat studio. pergilah aku membawa diri, robe, dan scroll itew. lam stgh jam proses, selesai hal gambo, aku p makan, bergamba ngan kawan2 seperjuanganku .. then g a&R lai amik scroll original copy, slepas menghantar robe n sgala macam sewaan, aku mengejar masa yg nyaris2 time tuh org dah nk tutop kedai n opis.



kakak, along n neena, dgn letihnyer ikot aku, aku paham sgt dorang letih, p aku pon letih gaks. yg mengajaknyer aku sbb aku pk nk bawak kakak jalan2 lpas penat dier wat keje kat umah. p de lak yg mengamuk tyme tuh. (kata2 sindiran tuk along, hahaaa) mek long aku sedeh giler tyme tuh. p paham sgt ..neena pon lapar, nk nanges rasa, stat seawal pagi kuar ptg x balek2 bawak ke malam. aku pahammmmmmm....

kadang kite x consider org. kene pk la.. husnuzzon tu penting.. (dah2 malas aku nk bercerekarama kat cni) yg lpas 2 lpas.


ktorang p puchong sbb memang lamer sgt nk g Daiso. dgn izin Allah sampai gak. after solat merendek kat c2 sblom maghrib. lpas maghrib, balek, n benti makan kat nuri corner. neena pon selera makan. balek ngan letihnyer. sok dah keje .. rini amik EL.


neh barang yg sempat aku amik. aku penah beli bekas neh kat GAMA penang lu. senang nk bwk bekal p opis. lai kat atas de 2 barang, 1 diary tomel, 1 lai cute frog shaped duster wif soft fluffy fibers .. yg skunk dok bertenggek lam kete aku.. huuu

No comments:

Post a Comment