Monday, February 9, 2009

feel the excitement !

hehe...penah x korang rasa puas ati???...aku nak gak repot pasai nih...

ni wpon citer lama aku nak gak tulih menandakan aku raser sgt best dalam idop aku..

pagi Jumaat ri 2 aku bangun...aku dok pk caner nak siapkan gak chapter 2 thesis aku...aku pening pk lastly aku decide x p studio...( aku msg2 kawan, upanyer arini x buat per pon kat studio, syukur,berbaloi la aku ponteng)

aku sudahkan gak keje berbaki 2...then msg Dr.P ...dier reply...leh consult kul11...aku siap2 p bilik dier...
Alhamdulillah...dier kater ok n ati ni raser puas sgt...jenuh pk pasal hal ni..bukan aku nak tau dier approve or x coz this thing all bout my own guts to put it at the right way to make it in its place. caner tuh..kirenyer mende nih aku nyer task so aku kene la keje kuat klu nak tgk the outcome of all courses. ( i leave my chap 2 kat bilik die soh dier comment n bacer in detail)

wpon letih kit, p lib..tgu lib bkk lpas solat jumaat...masok ajerk aku p amik sebyk mana buku yg termampu..dok dalam 2 jam lebih...aku carik info tuk asemen yg deadline nyer this coming tuesday...i made it..haha...terasa sgt kepuasan berusaha...hehe

aku amik 1 buku, ari 2 dah returned 1 buku so arini leh borrow juz 1 book...then balik nek bas...

balik ajerk aku x trus duduk, wpon letih p plak basuh baju...n tido awal coz esok as planned nak ikot p trip 2 ler...

ni la kisah ari jumaat yg sgt best dalam idop gue...i can complete my tasks in half day..

lpas p 2 ari trip ke PD...abg ipar aku trus anta balik hostel..malam ahad 2 jgak aku buat asemen Biz Const aku..time 2 bdan raser lenguh2 coz lamer sgt dop dalam kete...then leher aku raser sakit pedih...p tahan gak...

aku sempat siapkan ckit half part of it...then tido n arini pepagi lai sambung keje n aku nk panjatkan KESYUKURAN nih kat ALLAH yg sentiasa mempermudahkan urusan hambaNYA ni...

kawan aku Zue msg, cakap caner la nk siapkan 8 pages..nak 2 pages pon sparuh mati..sbb msg dier la aku bgn pagi arini..hehe..siapkan gak sampai ptg...Alhamdulillah..syukur sgt2...payah gak klu aku x p lib carik buku..nak arapkan tenet jer maner bleh...lpas bace seme sources der le nampak connected to each other so i think my answers 4 the Questions have a base. insyaALLAH..malam ni edit n print...hehe sronot trima kasih ya ALLAH!!

tanpa bantuan ALLAH, x mungkin aku leh siapkan mender nih dalam masa 2 ari...impossible...

No comments:

Post a Comment