Friday, February 20, 2009

reply the requirement of bro.9

sapo namo dak tuh...yang ngengader tuh..( budak nogori mano ntah) aku plak layan..sebbek aku ni baik ati n cekal dan tabah...dgn kater len got time to waste..

for guidelines yer cik bro.9

aku dah list dah pon so aku ikot la yer

7 facts:

1) namer aku noor murni..comei x namer tuh..huhu..
2) aku ank ke-5 fr 7 altogether
3) aku lahir bulan 12
4) aku lahir d kelantan jadik aku otomatik jadik org kelantan..bangga aku...
5) aku sorang yg berjiwa penyayang..yela penyayang la , xkn nak kater zalim plak
6) aku suker warna ijau...
7) aku x suker mender merapek2, suker layan lagu2 baru p kjap jerk,dah boring aku x replay dah..aku suker apa yg aku suker...aku jgak x suker per yg aku x suker....woii maner aci jawab lagu 2!!....ala, aci kat india la...

No comments:

Post a Comment