Friday, October 16, 2009

Konvokasi!!

11th oct - ahad - jam 8 dah kene queue , kul11 nek stage amik scroll, kul12 kuar. ak datang lambat ngan x pkai attire lai, tros ke hall CAC, sempat ag mak aku bli bunga, asil jualan kawan aku Puteri @ Put yg manis mulutnyer. ngan kalut malut aku pkai kat dpan org rmai, mntk tlg nisa'. abes jerk ceremony yg x baper nk meriah tuh, anak2 buah aku jerit kat padang "Mak Uda!!" tros menerpa peluk aku yg sabo nunggu dorang ... mek ayoh yg nmpak sgt penat, ceria balek.. hee..lpas penat posing, berpeluh2 ngan jubah labuh tuh, ktorang g makan, then tros ke seremban coz ayoh mo ziarah besannya, konvoi 2 buah kete. pegi akim bawak, balik malam aku lak drive.




neh asil buah tgn tuk aku yg berkonvokasi arini - maseh to cik noor (tuk adiah pertama mu), mek & ayoh (smpai ayoh marah cakap : bli bunga maner buleh makan, jawapan balas aku, "oghe balek nok wat sup bungo neh", hahaa) , kat kina, k.yah, abe zam, along , abe anep selaku jurugambar, n anak2 buah aku yg kuat menjerit.






neh adiah dari seme termasok dari kawan aku yg jauh, yg bagi katak tomel tuh. aku boh enset sbb dah putus talinyer. huuu asil idea ecah (officemate akoo) .

No comments:

Post a Comment