Sunday, January 18, 2009

jalan2 n makan

aku nak story pasai ari aku g shopping ngan my fren kat Jusco..yg drive kawan aku Jue, lai pon dier yg mengajak, seb bek dier der kete, so stiap kater2 yg kuar dari mulut dier klu dier brhajat nk p maner2 bukan la angan2, huhu...

cam2 skali aku interpret..hak hak...

story nyer lai, ktorang ptg 2 der buat discussion, then dok cakap2 pasai minum kopi (kat atas 2 aku ltak ler gamba kopi, cuppocino blended khas u penggemar kopi).. c Jue dah dcide pasni nak minom..tup2 aku menyuarakan raser ati aku nak minom smoothies..aku habaq yg aku nie suker minum shake gak..pling2 aku ingat aku ternampak kat wendy's...dok terbayang2 lai...Jue yg memg boring ptg 2 ajak aku n Zue p hang out kat luar..torang pe lai..

akhirnyer tercapai gak hasrat aku minom strawberry shake..lalala...gamba 2 aku amik bkas jer,isik aku telan laa..ari 2 aku minum 2 jenis air..huh...habih la duit gue, p nikmattt ( buat2 cam suara upin )..





kat atas 2 lai mknn yg aku bli, calci yum 2 Jue yg bagi, macih byk2..aku suker gummy 2, len flavor aku layan gak p mango yg pling best, burger, onigiri, salmon sushi, n marshmellow (time 2 aku pakat ngan Zue bli, dier pon suker makan marsh nih, so torang bagi 2...lpas balik trus aku boh dalam bkas siap susun lai..yakin halal nie coz time bli der cop halal)..huh pueh ati den makan ari 2..

No comments:

Post a Comment