Sunday, January 18, 2009

makan 2



arini dah masuk 18 jan..aku post ni sajer2 jer coz time ni seme org dah tido aku jer mata x raser ngantok lai...so dan2 la aku memblog kjap..tgh sentimental time2 cani...kat luar sejuk sgt,angin kuat..perut aku lak terasa lapar.

tadi kem kat anis rumet aku soh dier tapau pape ..kul 12 lbh baru terdgr org ketuk pin2, balik gak ko nis! bkk2 upenyer die bli bihun goreng, timecih kat anis...layann jap...that's y la aku post gamba makan, tringat plak aku der amik gamba mknn yg aku mkn lunch ai2..huhu...

ai2 aku makan sampi x ingat dunia, penuh2 aku sumbat prut ni..yela xkan nak membazir lak..nasib la time 2 makan sorang...p Alhamdulillah rezki ptg 2...syukur...itadakimass..thanx to ALLAH 4 the food that day...
kat atas 2 der rojak, aku suker rojak ni, bese aku amik crab ball, potato n tauhu jer...len aku x bpe suker..
sup 2 plak makan cam 2 jer..aku suker bihun dari mee kuning, ntah naper selera org len2..ekkk

No comments:

Post a Comment