Monday, February 2, 2009

bekfes n cheez tart !


ni mmg la dah malam p aku nak gak post somethin malam ni, tadi ngah blaja caner nak ltak favicon, nak 2kar icon orange 2 la, hehe...sajer2 nak xplore iT, kononnyer p dah bertukar jadik wasting my time...huh

kater nk score sem ni p dah jadik buang tebiat plak aku ni, xper2 pasni akan ku pulun sehabih kudrat..

skang dah 10 lbih, aku budget b4 10.30 aku siap abihkan entry nih...

emphhh ni la bekfes gue pagi tadi, sjer bowing, so b4 makan snap lu...hehe...

ngan roti n tuna yg berbaki, kopi, kropok beras n kuih baulu, yg x abih2 lai...bli 3 remain 1...ngap2 abis...


Photobucket




Cheese tart, ( dalam pic 2 dah tgal sparuh, sapa ngap, saper lai klu bukan haku n perutku )
my fav kind of tart, yg ni memang pueh ati, siap buat marble ngan blueberry jam...lawa kit....puas ati bli, puas ati makan...thanx to ALLAH


Photobucket

No comments:

Post a Comment