Monday, February 2, 2009

surprised present


cam bese ptg senin, klas aku stat kul 4, dalam malas, kat luar 2 dgn sejuk, brangin, seme der, tandanyer nak ujan..

p x ujan pon...p cuaca best...kat klas memang boring, naper la, stiap kali nak tuntut ilmu,ngantok la, raser xder mood nak blaja la....KENAPER!!!! katakan katakanlah !!! ...sebab nko 2 malas...ikot prangai setan....sebab 2 jer pon...

smalam baru der sorang budak bg aku motivasi...junior lak 2..malu tul c kakak sorang nih...
p mekasih la tegur kakakmu yg alpa lagi x sedar diri ni..

udah2 ler berleter, per sbnarnyer aku nak citer is aku dapat pesent, time layan ngantok dalam klas, Jue bagi notes, soh aku g kat kete dier after klas ,tuk per, tuk amik pesent 4 my belated b'day...after klas dgn gumbiranya den mengekori c pemberi adiah,dgn harapan nak balik skali ngan dier....upanya dalam list dier ramai lai kengkawan len yg der b'day terdekat yg dier nak bagi pesent...pemurah tul ati c Jue sorang ni...dier memg prangai cam 2 ....x puas ati klu x bagik adiah time b'day org...mengikut kater2 nyer yg disebut tadi....aku pon dah luper, dah lamer aku nyer b'day, p der lai insan2 yg mengingati...is is...

paper pon timacih berjuta2 oren kat hang Jue...tocei2.....kang aku bgi adiah kat hang, hang jgn x amik plak...



hehe plastik dier yg comei ni pon aku attach gak, sempene rasa gumbiraku...Photobucket

per isik nyer aku x sempat nak snap la plak p berupa glass case full wit variety kind of chocolate...mcam2 flavor n ruper ader...klu anak sedara aku dapat mau abih dalam maser sesaat isik nyer itewww...mereke2 2 digelar antooo gula, coklat, eskrim n paper yg berasa manis di lidah mereka...dan berlengas di tangan mereka...


3 comments:

  1. comelnya kotak n plastik ye bg...dio bli mano eh?apo namo kedai ye bli..
    mung x bg ko kat dio..ko bg maya jah

    ReplyDelete
  2. aku, hehe..dah bagi p yg tahun lpas..upanyer die ingat lai adiah aku penah bagi kat dio..huhu..

    ReplyDelete
  3. mano la aku sempat tanyer lak dimanakah dier membeli mende i2

    ReplyDelete