Sunday, March 1, 2009

Soping !



gambo makanan aku semalam. aku craving burger, xleh Mc'D aku rembat wendy's saper tau wendy's boikot ker x??? iyer cik nobita, nak jawab ker haper??

best tul rezki ALLAH semalam..syukur manyak2...yg kat lam bekas tuh blueberry cheese ala2 tiramisu...


assalamualaikum...post kali nih almost 7pm...so xder mender nak wat time nih..melainkan menaip n ngepost citer gue...uhuk uhukkk...

semalam aku p soping kat JJ..JJ lagih...xderk tempat len ker...haha tuk pengetahuan tuan puan...kiter sebagai umat islam harus ingat bahawasanya Tesco n Care4 adalah salah 2 tempat yg xleh dikunjungi...korang x bacer ker?? kat U aku melambak gambar barangan n tempat yg harus diboikot...Mc'D, KFC tuh sedia maklom la... Starbuck, n tempat2 len malas aku nak inform lai...coz mender tuh diiklankan di seme tempat x kira dimana jua anda berada, sendiri mau alert laa....

berbalik kiter pada soal soping menyoping ngan k.Yah n kak ngah (anak sedara bulat aku) ...sebenarnya stok dapur aku dah abih, tinggal lai 2 bulan dok kat hostel nih ...huh abih lagik duit aku..naper la tempat2 sebegini slalu mengabihkan duit aku

x kesah la selagi ALLAh bagi duit kiter guna tuk beli makan, x salah rasernya n x dikira membazir...aku x bwk manyak fulus pon time tuh p my sister k.Yah membayar utangnyer padaku maka i2 duit aku topup... so leh le wat beli barang dapur aku...uhukkk uhukkk, ktorang kuar ptg balik dkat maghrib,balik nek Lrt,dorang turun kat taman melati, aku plak trus ker putra..tercapai hasrat arini nak beli pavlova (tgk kat dapur kak min ri2) n milk shake (xder kat dapur saper2,aku yg memang teridam nak minum).



hehe gambar semalam dah diganti atas nasihat pakar...Alhamdulillah !

aku dah menggantikan milo boikot kepada vico... nama pon dkat2 samer...raser aku xtau...

substitute len kepada nestle cereal adalah silver bird...

substitute nescafe kepada pearl

hehe x ketinggalan marshmellow halal haku....hehe...

4 comments:

  1. munt try la masuk picture editing, pastu try la button hok ado kat bwh tu, bleh la btulkan gmbr ni...

    ReplyDelete
  2. dah betolkan cik nor...haha pas2 siap edit tambah border kit..wording pon tambah gak

    ReplyDelete
  3. Hello!! I'am glad to read the whole content of this topic and am very excited.Thank you.



    gclub online
    goldenslot
    สูตรบาคาร่า

    ReplyDelete